Населення Землі. - Я і Україна - Коли комп'ютер - помічник - Каталог файлов - Розумники і розумниці.Сайт 4-Б кл. КСШ№118 м.Кривий Ріг
Вихід Вхід Реєстрація

Меню сайту
Хмаринка тегів
Block title
Block content
Форма входу
Освітні сайти

Каталог файлов

Головна » Файли » Коли комп'ютер - помічник » Я і Україна

Населення Землі.
[ Викачати з сервера (2.38Mb) · Скачати дистанційно () ] 27.02.2012, 21:23

                                               

Я і Україна. Природознавство. 4 клас

Тема уроку.          Населення Землі.

Задачі уроку: а) продовжувати формувати уявлення про глобус, карту, уміння працювати з ними, уявлення про людину як частину природи; сформувати уявлення про населення Землі, про основні раси людей на різних материках, про причини утворення рас людей на Землі, про залежність щільності заселення материків від природних умов, необхідних для життя людей; ознайомити з історією виникнення  народів і держав, з основними символами держави;

                          б) формувати вміння аналізувати, порівнювати, встановлювати взаємозв’язки в природі, доводити висловлену думку; розвивати пізнавальний інтерес; розвивати інформаційні, комунікативні, соціальні, природничі компетентності;

                          в) виховувати патріотичні почуття, самостійність і доказовість мислення, повагу до людей усіх рас.

Обладнання: карта півкуль; глобус;календар спостереження за погодою; ілюстрація «Атлант»; портрет Магеллана; електронна презентація «Населення Землі»; ілюстрації з теми уроку; картки з назвами рас; картки для гри «Відгадай – ка» на кожній парті; мікрофон.

 

                                                                                Хід уроку

І Організаційний момент. Спостереження за погодою.

ІІ Перевірка домашнього завдання.

1.       Фронтальне опитування.

-          Яку тему вивчали на попередньому уроці?

-          Чому глобус називають моделлю Землі?

-          Чому мандрівники, мореплавці, геологи користуються не глобусом, а картами?

-          Які види карт ви знаєте?

-          На якій карті видно, що наша планета – планета Океан? Чому?

-          Що таке Світовий океан? Із скількох океанів він складається?

-          Який океан найбільший (найменший)?

2.       Заслуховування підготовлених учнями коротких повідомлень про назви океанів ( ілюстрація «Атлант»,портрет  Магеллана).

3.        Фронтальна перевірка виконання домашнього завдання у зошитах.

4.       Індивідуальне опитування.

5.       Показати і назвати океани, розповісти про природу одного з них. Показати названий вчителем материк, розповісти, якими океанами він омивається(4 – 5 учнів).

 

ІІІ Мотивація навчальної діяльності. Бесіда.

-          Розгляньте ілюстрацію і скажіть, які люди живуть на Землі, з яким забарвленням шкіри.

-          Як ви гадаєте, від чого це залежить?

 

ІV Повідомлення теми і завдань уроку.  Слайд 1.

V  Первинне сприйняття та усвідомлення нового матеріалу.

1.       Бесіда.    Слайд 2.

-          На якому материку живемо ми?

-          На яких материках люди живуть постійно?

-          Чи однаково заселені материки? Чому?

2.       Розповідь учителя з елементами бесіди.

а) Вплив природних умов на заселення материків у різних теплових поясах. Причини виникнення рас на Землі.   Слайд 3.

       3.  Фізкультхвилинка

       4.  Продовження розповіді.

б)  Розкриття поняття «раси» . Слайд 4.

в)  Основні раси людей та їх розповсюдження на Землі. Слайди 5 – 10. 

г)  Як виникли народи і держави. Слайд 11.

 

 

VІ Закріплення та осмислення знань.

1.       Робота з підручником (с. 102 – 103).    Групова робота.

2.       Розповіді учнів про прочитане.  По два учні від кожної групи. Після виступу представників кожної групи – оплески за успішну роботу.

3.       Бесіда про українські державні символи.  Слайд 12.

 

VІІ  Узагальнення та систематизація знань.

1.       Бесіда.

-          Який материк складається з двох частин?

-          Люди яких рас живуть на материку Євразія?

-          Який материк найменший?

-          Люди яких рас живіть на ньому?

-          Який материк називають чорним? Чому?

-          Як виникли раси? народи? держави?

2.       Дидактична гра «Відгадай – ка». Робота в парах.

Прочитати тексти на картках, відгадати, про представника якої раси йдеться мова, надписати.

3.       Перевірка роботи в парах.  На дошці перегорнуті ілюстрації  з представниками різних рас людей.  Діти називають назву раси першого представника – вчитель перегортає ілюстрацію під № 1  і т.д.                    

 

Оплески за успішну роботу.

4.       Бесіда  про рівності рас.  Слайд 13.

 

VІІІ  Підсумки уроку.

Бесіда

-          Що нового дізналися на уроці?

-          Яких навичок набули?

-          Що сподобалося на  уроці?

Гра «Мікрофон». Продовжте речення «Після цього уроку я знаю…»; «Після цього уроку я вмію…»

 

ІХ Домашнє завдання.

1.       Опрацювати статтю в підручнику (с. 102 – 103).

2.       Закінчити виконання завдання у зошиті на с. 13.

3.       Знайти цікавий матеріал про населення Землі, про різні раси, підготувати короткі повідомлення.

 

 

 

Категорія: Я і Україна | Додав: Ann
Переглядів: 2801 | Завантажень: 671 | Рейтинг: 1.5/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Вчимося вчитися
Українські Карпати
Лісостеп
Марк Твен
Мішані ліси (Полісся...
Азовське море
Чорне море
Статистика

Онлайн всього: 8
Гостей: 8
Користувачів: 0

Сьогодні на сайті
irinka-valentinka
Розумники і розумниці © 2016