Вихід Вхід Реєстрація

Меню сайту
Хмаринка тегів
Block title
Block content
Форма входу
Освітні сайти

Каталог файлов

Головна » Файли » Мои файлы

Комунікаційні ігри в дитячому таборі
[ Викачати з сервера (43.0Kb) · Скачати дистанційно () ] 06.06.2011, 23:29
1. Гра "Автобус”
Двоє юнаків - у центрі кола. Виховник пояснює ситуацію: "Ви їдете в автобусі і раптом помічаєте в зустрічному людину, яку давно розшукуєте. Потрібно домовитися з нею про місце і час зустрічі. У вашому розпорядженні – одна хвилина, доки автобуси стоять біля світлофора”.
Після невербального (без слів) спілкування, юнаки діляться інформацією про те, як вони порозумілися.
Обговорення:
    Чи легко було зрозуміти партнера?
    Чи легко передати інформацію без слів?
    Що допомогало, а що заважало зрозуміти партнера?
    Як вам вдалося порозумітися?

2. Гра "Таємничий незнайомець”
Один з юнаків загадує з числа присутніх Таємного незнайомця. Інші ж, використовуючи підказки, повинні відгадати, хто ховається під іменем Таємного незнайомця. Наприклад, юнак, загадавши когось, дає першу підказку: "У нього сірі очі”. Якщо хтось здогадався - просто починає посміхатися. Тим часом, дається все більше і більше підказок про загадкового Незнайомця (чи має він домашніх тварин, про сім’ю, риси характеру і тощо) і так до тих пір, поки не зявляться посмішки на обличчях всіх юнаків.
Ця гра розвиває в юнаків спостережливість та уважність один до одного, а також почуття власної гідності.
Обговорення:
    Після якої підказки ви здогадались, хто був Таємничим незнайомцем?
    Чи важко було довго тримати свою відповідь у таємниці?
    Чи хотіли б ви побути в ролі Таємничого незнайомця?

3. Гра "Великі пальці вгору, шепочимо всі разом”
Траплялося у вас, що всі юнаки одночасно вигукують відповідь на поставлене запитання? Ця гра допоможе вам навчити їх зосередженості і витримки.
Ставте перед юнаками нескладні питання. Кожен, хто знає відповідь, повинен підняти руку (при цьому скласти її в кулак, а великий палець підняти догори). Коли побачите багато піднятих рук, починайте рахувати "Один, два, три..!”. На рахунок "три” юнаки всі разом повинні прошепотіти відповідь.
Для вироблення ефективної співпраці між членами гуртка, можна задавати питання, відповідь на які юнаки знаходять по парах.

4. Гра "Корабель серед скель”
Гра вчить юнаків під час спілкування опиратися на власну інтуїцію та довіряти своєму партнеру.
Всі учасники гри, тримаючись за руки, стають в колі. Так утворюється Берег, всередині якого знаходиться небезпечне море зі скелями (їх роблять за допомогою кількох стільчиків). Один з юнаків грає роль Корабля, який із зав’язаними очима повинен дістатися "неушкодженим” до Гавані (цю роль виконує юнак, який стоїть в колі разом з усіма). Ще один гравець – це Капітан, який буде керувати за допомогою слів своїм Кораблем. Завдання виховника в цій нелегкій грі: створити помірної складності перешкоди (скелі). Взагалі, можна дозволити Кораблю і Капітану попередньо визначати, скільки "скель” вони хотіли б оминути.
Коли Корабель досягне кінцевої точки свого маршруту, Гавань радісно кричить: "Ти досяг своєї мети!”, і міцно його обіймає. За один раз "відправляти у плавання” можна не більше двох-трьох юнаків.
Обговорення:
    Чи почував ти себе безпечно зі своїм Капітаном?
    Що в наступний раз твоєму Капітану краще зробити інакше?
    Що було найважчим для тебе, як для Капітана?
    Як ти почувався, коли був Кораблем?

5. Гра "Правда – неправда”

Чи знають ваші юнаки, яка різниця між переконанням і вмовлянням? Як можна відрізнити правду від вмілої  брехні? Як пов’язати довіру до інших людей і впевненість у собі?
На ці питання допоможе знайти відповідь запропонована гра.
Виберіть трьох бажаючих. Один з них - Шукач скарбів, який із зав’язаними очима повинен знайти скарб. Скарб (наприклад, монетка) потрібно покласти перед Шукачем на підлозі на відстані двох метрів. Двоє інших учасників гри виконують роль Доброго і Злого Чарівників. Добрий Чарівник підказує Шукачу найкращий шлях до скарбу. Завдання Злого Чарівника збити Шукача з правильного шляху. Для всіх трьох юнаків завдання є складним. Шукачу потрібно зясувати, кому можна довіряти, щоб якнайшвидше віднайти скарб, не знаючи напевне хто з його друзів Добрий, а хто – Злий Чарівник. Добрий Чарівник говорить правду, однак, що він може протиставити брехні Злого Чарівника? А Злому Чарівнику як обманути, щоб це було схоже на правду? Отож, невідомо, як швидко Шукач знайде свій скарб.

6. Гра”Дивовижний лист”

Під час написання листа юнаки мають можливість та час правильно і точно сформулювати свої думки.
 Але в даній грі учасники будуть писати незвичайні листи: не людині, а предмету, по відношенню до якого відчувають сильні емоції. Можна написати улюбленому одягу або страві, яку страшенно не любиш. Потрібно написати такий лист, щоб цей одяг або страва прочитали його з цікавістю і викрикнули: "Ну, хто б міг подумати!”.
Якщо у вас є достатньо часу на проведення цієї гри, юнаки можуть придумати і лист-відповідь від свого улюбленого або несимпатичного предмета.
Під кінець гри дайте юнацтву можливість прочитати свої шедеври вголос.

7. Гра "Прошепочи ім’я”

Гра допоможе "задіяти” навіть самих скромних юнаків, так як в ній потрібно себе вести тихо і непомітно.
Учасники гри вільно рухаються по кімнаті, при цьому підходять до різних юнаків і шепочуть їм на вушко своє ім’я (2-3 хв.). Підходити потрібно в першу чергу до малознайомих. Після того, юнацтву потрібно вже буде шепотіти ім'я не своє, а того, до кого підійшли.
Коли уже всі добре знають один одного, можна використовувати інші варіанти гри, наприклад: "Прошепотіти іншому на вушко найрадіснішу подію, яку  пережили вчора”, "…що цікавеньке ви робили на цих вихідних” і т.д.
Обговорення:
    Чи взнали ви, як кого звати?
    Чиє ім’я вам було найбільш складно запам’ятати?
    Чиє ім’я вам сподобалось найбільше?

8. Гра ”Гучний двигун”

Чи були ви колись на автогонках? Чи відчували ви себе напруженим від хвилювання водієм спортивного авто або сповненого енергії вболівальника.
Всі учасники гри сідають у коло. Ведучий, починаючи гру, говорить "Рррмм!” і швидко повертає голову до свого  сусіда зліва, який тут же "вступає в гонку”, підхоплюючи "Рррмм” і повертається до наступного сусіда. Таким чином, "гул двигуна” швидко передається по колу. Але у спортивного автомобіля є ще й гальма. Коли хтось під час "руху автомобіля” раптом вимовить "Ііік”, він тим самим зупиняє машину і розвертає її в протилежну сторону. Будь-хто з учасників має право "зупинити автомобіль” тільки двічі за всю гру.
В кінці "перегонів” можна запропонувати юнакам "проїхати” коло особливо швидко, і всім разом гучним "Ііік” завершити гру.

9. Гра "Передай маску”

Юнацтво любить грати в ігри, де можна поводити себе спонтанно, виявити своє почуття гумору. Отож, надаємо їм таку можливість.
Всі учасники гри сідають в коло. Перший гравець надає своєму обличчю особливого виразу, повільно повертає голову до свого сусіда зліва, щоб він зміг краще роздивитися. Сусід повинен в точності повторити цей вираз на своєму обличчі, а далі - повільно повертає голову вліво, змінюючи при цьому вираз обличчя на новий. Так само діють і всі інші учасники гри: спочатку учасники в точності повторюють вираз обличчя свого сусіда справа, потім придумують власний вираз обличчя (може бути комічним або погрозливим, страшним або смішним).

10. "Вправа "Рецепт приготування друга”

Учасники гри розбиваються на пари. Кожен вибирає собі партнера, якого мало знає. Завдання для всіх: якнайбільше дізнатися про свого партнера (зовнішній вигляд, його смаки, вподобання, риси характеру). В кінці гри кожен юнак пише "рецепт” на "приготування” свого партнера. Можливо, не всім вдасться точно наслідувати стилістичну форму рецепта. Але всі відхилення допустимі.
Наприклад:
Рецепт приготування Андрія
Інгредієнти:
-    риже волосся середньої довжини
-    двоє карих очей
-    один рот, який завжди посміхається
-    28 блискучих гарних зубів
-    одне сильне струнке тіло
-    пара ковбойських чобіт
-    картата сорочка.
Спосіб приготування:
Обережно розчеши волосся так, щоб воно рівномірно спадало в обидві сторони. Потім обома руками скуйовдь його до максимуму. Обличчя поверни до сонця, щоб очі яскраво світилися. 1 – 2 годинки потренуйся перед дзеркалом, щоб рот посміхався завжди гарно і широко. Не забудь одразу вдягнути начищені ковбойські чоботи і випрасувану картату сорочку, інакше ти ніколи не отримаєш справжнього Андрія. Тепер збери 28 великих зерняток рису і увіткни їх півколом під носом. Тримай їх сильніше і сам посміхайся якомога ширше, тому що Андрію це подобається.

11. Гра "Парне і непарне”

Щоб зняти напруження в колективі пропонуємо вам гру, під час якої юнаки активно комунікуються між собою, розвивають свою ініціативу. Кожен учасник має по 15 горошин. Як тільки юнак захоче вступити в гру, підходить до котрогось зі своїх друзів. Простягує йому кулак, в якому знаходиться якась частина його горошин і питає: ”Парне чи непарне?” Якщо другий юнак вгадав, то він забирає ці горошини собі, якщо ж ні - віддає першому стільки горошин, скільки у того було в руці.  Перемагає той, хто через 10 хвилин збере якнайбільше горошин.

12. Гра " Розмова детективів”

Ця гра дає можливість попрактикуватися в умінні встановлювати вербальний контакт з малознайомою людиною, крім того вияснити в неї потрібну інформацію, так щоб вона цього не помітила. Перед початком гри учасники діляться на пари. Кожному дають завдання, яку саме інформацію вони мають дізнатися з розмови (чи вміє твій співбесідник грати на гітарі, що смачненького їв сьогодні на сніданок, чи вміє вишивати хрестиком, тощо). Час розмови – 5 хвилин. Юнаки можуть задавати будь-які питання аби вони конкретно не відносились до теми завдання. Після розмови кожен учасник намагається відгадати, про що мав дізнатися його співбесідник і говорить свої версії на загал.

22. Гра "Прикордонники і контрабандисти”

Ця гра вимагає від юнаків зосередити свою увагу на експресіях людини, які зазвичай важко помітити: зміна голосу; роздратування, невпевненість рухів, вимушена посмішка, загальна напруженість людини.
Юнак, який грає роль Контрабандиста, що перевозить через кордон цінний пакунок виходить з кімнати і майже одразу повертається до інших, які грають Прикордонників. Всього він виходить 5 разів, і тільки під час одного повернення (якому – він вибирає сам) у нього під одягом повинен бути прикріплений цінний конверт. Завдання Прикордонників: задаючи різні питання Контрабандисту здогадатися, в який саме раз був схований конверт. Обшукувати вони не мають права. Свої думки кожен Прикордонник записує (можна вказувати тільки два варіанта, які здалися найбільш вірогідними). Цінний конверт може містити приз для кращого Контрабандиста або Прикордонника.

Категорія: Мои файлы | Додав: Ann
Переглядів: 3934 | Завантажень: 554 | Рейтинг: 5.0/4
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Вчимося вчитися
Українські Карпати
Лісостеп
Марк Твен
Мішані ліси (Полісся...
Азовське море
Чорне море
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сьогодні на сайті
Розумники і розумниці © 2017