ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО. 4 клас, І семестр - Календарне планування - Вчительська вежа - Каталог статей - Розумники і розумниці.Сайт 4-Б кл. КСШ№118 м.Кривий Ріг
Вихід Вхід Реєстрація

Меню сайту
Хмаринка тегів
Block title
Block content
Форма входу
Освітні сайти

Каталог статей

Головна » Статті » Вчительська вежа » Календарне планування

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО. 4 клас, І семестр

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

4 клас

І семестр

№ п/п

Зміст навчального матеріалу

Дата

Образи природи у мистецтві (8 год)

1

Поняття про художній образ як основу мистецтва; засоби створення художнього образу; колірні асоціації. Художній образ у мистецтві.

 

2

Поняття про пейзаж як жанр. Пейзаж як цілісний художній образ. По­няття про колорит, колірну гаму; колірні асоціації; передача глибини відкритого простору відомими засобами. "Беру многобарвну палітру і землю малюю мою".

 

3

Натюрморт в образотворчому мистецтві; елементарне виявлення об'є­му округлих предметів засобами світлотіні; поняття «світло», «півтінь», «тінь власна», «тінь, що падає»; пропедевтичні уявлення про перспек­тивні зміни кола, овал; цілісність зображення. Малювання простого натюрморту з двох предметів овочів та фруктів.

 

4

Натюрморт в образотворчому мистецтві. Осінній натюрморт.

 

5

Порівняння декоративного зображення об'єктів природи з реалістич­ним; свідомий вибір формату положення аркуша; колорит та колірна гама; робота в певній колірній гамі. Осінні квіти.

 

6

Вибір засобів графічної художньої виразності для передавання харак­теру форми та створення образу дерев; насиченість силуетного зо­браження деталями, фактурою; засоби виразності у графіці; графіч­не зображення дерева. Як живуть дерева?

 

7

Передавання глибини відкритого простору; створення настроєвого пейзажу; перші уявлення про лінійну перспективу. Осінь за вікном.

 

8

Створення композиції за прочитаним літературним описом природи; колір в пейзажі; виставка робіт. Тематична робота. Підсумко­вий урок.

 

Образи людей і тварин у мистецтві (8 год)

9

Бесіда «Світ тварин у мистецтві»; анімалістичний жанр; пластична ви­разність об'ємної форми; передавання руху тварин. "Здрастуйте, звірі, малі і ве­ликі!"

 

10

Створення образу тварини як центру композиції; стилізація реальної форми; колір і форма як засіб виразності у композиції. Кіт-воркіт.

 

11

Ознайомлення з графічною технікою "друк з картонної матриці"; вве­дення поняття "естамп"; графічні засоби виразності у доопрацюванні анімалістичних образів; контрастність форм і кольору. Світ живої природи.

 

12

Образ людини у мистецтві; зображення фігури людини у статичному стані; основні пропорції постаті людини; начерки фігури людини. Малюємо людину.

 

13

Зображення людини в русі; поняття "статика" і "динаміка"; виражаль­ні можливості силуетної форми; групова робота. Олімпійські ігри.

 

14

Формування навичок зображення фігури людини в русі; пластична ви­разність об'ємної форми; створення парної композиції. Спорт і рух.

 

15

Створення декоративного панно із зображенням людини і тварин; до­тримання основних пропорцій у зображенні людей і тварин; компози­ційне рішення; гармонійне співзвуччя кольорів; виставка робіт. Новорічне панно.

 

16

Підсумковий урок. Тематична робота. Символи року.

 

Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: [ADM]Irina (28.08.2009)

Джерело: http://teacher.at.ua
Категорія: Календарне планування | Додав: Ann (10.09.2011)
Переглядів: 9442 | Рейтинг: 3.2/9
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Вчимося вчитися
Українські Карпати
Лісостеп
Марк Твен
Мішані ліси (Полісся...
Азовське море
Чорне море
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сьогодні на сайті
вчитель6320
Розумники і розумниці © 2016