Вихід Вхід Реєстрація

Меню сайту
Хмаринка тегів
Block title
Block content
Форма входу
Освітні сайти

Каталог статей

Головна » Статті » Вчительська вежа » Методична скарбничка

Українська мова. Аудіювання. ІІ семестр.
       Перевірка аудіативних умінь в 2 класі здійснюється в кінці кожного семестру.
Перевіряються вміння: сприймати на слух незнайомий текст і розуміти з одного прослуховування, визначати елементи фактичного змісту (хто, що, де, коли, як), запам'ятовувати послідовність подій.
        Учитель читає незнайомий учням текст, а потім пропонує тести, що складаються із 4 запитань з двома варіантами відповідей.
Матеріал для контрольного завдання: зв'язний текст художнього стилю відповідно до вимог програми.
Обсяг тексту —120-200 слів, тривалість звучання —1-2 хвилини.
Одиниця контролю: правильність виконання тестових завдань.
Оцінювання. За кожну правильну відповідь на запитання учень одержує 3 бали. Якість розуміння сприйнятого на слух тексту (уривка) визначається за чотирма рівнями:

Рівні навчальних досягнень    Бали    Критерії оцінювання аудіативних умінь
Початковий                             1-3    Учень правильно вибрав відповідь лише на 1  запитання.
Середній                                 4-6    Учень впорався з 2 запитаннями.
Достатній                                 7-9    Учень правильно вибрав відповідь на 3 запитання.
Високий                                  10-12    Учень правильно вибрав відповідь на всі тестові запитання.

      II семестр
 ГОРІХ
       Він ріс у нашому дворі поміж каштанами й кленами. Чи його посадив хто, чи сам посіявся — ніхто не знав. Стояв високий, стрункий, з розлогими вітами, на яких серед пахучого листя зеленіли ще дрібні кульки горіхів.
Раптом я побачив, як до горіха, злодійкувато оглядаючись, підійшов хлопець і здоровенною палицею заходився гамселити по гіллю. Він намагався збити недозрілі плоди. Дерево шелестіло, сипалося листя. Мені здавалося, що воно тихо стогне від болю й незахище¬ності.
Хлопець був старший за мене, але я вже не думав про це. Швидко кинувся до нього й вихопив з його рук палицю.
—    Ти нащо дерево нівечиш? — закричав я. — Хіба не бачиш, що горіхи зелені? А скільки гілок пооббивав...
—    А ти хто такий?.. — витріщив очі бешкетник. — Воно що — твоє?..
—    Моє! — розпалився я. І раптом додав примирливо: — Моє і твоє. Достигнуть — тоді й приходь, поласуємо горіхами.
Незнайомець глипнув на мене, постояв трохи, певно, вирішував, що йому робити далі, потім махнув рукою:
—    А-а-а... Нехай росте. Бувай!
І пішов своєю дорогою.
А мені стало радісно, гарно. Я підійшов до горіха й тихенько йому сказав: "Рости, горішку. Рости й не бійся. Я тепер тебе завжди захищатиму".
                                                                                    Володимир Заблоцький
В-1
1.    Де ріс горіх?
а) У саду.    б) У дворі.
2.    Продовжити речення "Бешкетник від хлопчика-
оповідача був...".
а) молодшим;        б) старшим.
3.    Продовжити речення "Бешкетник після розмови
з хлопчиком...".
а)    продовжив нівечити дерево;
б)    перестав нівечити дерево.
4.Що пообіцяв хлопчик горіхові?
а) Підливати його.    б) Завжди захищати.
 

 
В-2

1.    Продовжити речення "Горіх ріс поміж..".
а)    каштанами й кленами;
б)    березами й липами.
2.    Що робив бешкетник?
а)    Збирав горіхи.
б)    Збивав зелені горіхи.
3.    Що вчинив хлопчик-оповідач?
а)    Зупинив бешкетника.
б)    Допоміг збивати зелені горіхи.
4.    Що відчував хлопчик-оповідач після прощання
з бешкетником?
а) Радість.    б) Смуток.




Джерело: http://"Підсумкова перевірка та оцінювання знань. 2 клас" З.Л.Головко
Категорія: Методична скарбничка | Додав: Ann (10.05.2010) | Автор: Дрябіна Г.М.
Переглядів: 18563 | Коментарі: 2 | Теги: 2 клас, аудіювання | Рейтинг: 4.6/7
Всього коментарів: 2
1  
Очень хорошо!
Мне понравилось спасибо)

2  
Я рада, если помогла Вам. smile

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Вчимося вчитися
Українські Карпати
Лісостеп
Марк Твен
Мішані ліси (Полісся...
Азовське море
Чорне море
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Сьогодні на сайті
Розумники і розумниці © 2017