Вихід Вхід Реєстрація

Меню сайту
Хмаринка тегів
Block title
Block content
Форма входу
Освітні сайти

Каталог статей

Головна » Статті » Вчительська вежа » Мистецтво проведення уроку

Урок математики в 1 класі. Тема: "Закріплення таблиць додавання і віднімння числа 2"
ХІД УРОКУ
1. Організація класу
1.1. Психологічна настанова
Продзвенів дзвінок, починається урок.
Любі діти, посміхніться і до гостей поклоніться.
- Який у вас настрій? І з гостями поділіться.
- Роботи в нас багато, а щоб всю її подолати – ви маєте бути:
Уважними
Розумними
Організованими
Кмітливими
- Прочитайте ключове слово. Який у нас урок?
- Навіщо людям математика?
- Чи пов’язана математика із природою?
- Що належить до природи?(нежива природа, жива природа: рослини, тварини, люди)
- Усьому живому потрібна математика, от як…(сторінка 23 в зошиті)
1.2. Розумова гімнастика
- Намалюйте пропущений малюнок
- Викладіть на парту малюнок будки із собакою
- Собака – це свійська чи дика тварина?
- А білочка?
- Погляньте, який погляд у білочки.
- Чому вона так дивиться?
- Вона поманить нас до…
- Щоб дізнатися куди, розшифруйте слово.

А Л О К Ш А В О С І Л
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0
- Розмістіть числа в порядку зростання (лісова школа)
2. Каліграфічна хвилинка.
2.1. Аналіз числа 2.
- Будьте уважні, працюйте і звірят у школі весь час рахуйте.
- Скільки лісових мешканців ви бачите? (сову і білку)
- Сова – вчитель. Як її ще називають? (мудрою)
- Назвіть число (2)
- Його склад (1 і 1, 2 і 0, 0 і 2)
- Це число парне чи непарне? (парне)
- Як утворилося число 2? (до1-го додали ще 1)
- Якою цифрою записується число 2? (двійкою)
2.2. Аналіз цифри
- На кого схожа цифра 2? (на лебедя, гуску…)
- З яких елементів складається? (півовал у правому верхньому куті, пряма похила паличка, хвилька)
- Що в природі існує в кількості 2(вуха, крила, руки, ноги, лапи…)
3. Актуалізація опорних знань
3.1. Робота за перфокартками
Якось раз учитель-дятел
Дав контрольну для звіряток.
А звірята посумніли,
І до діток поспішили.
Ну і ви часу не гайте,
І звірятам допомагайте.
(роздаю дітям перфокартки від зайчика, борсучка і веприка)
3.2. Робота на килимку «склади картинку»
(працюють двоє учнів)
3 + 2 = 5
5 + 2 = 7
7 + 2 = 9

3.3. Хвилинка міркування

- Рудуля міркує:
- Які фігури треба поміняти місцями, щоб вони стояли парами?
- Які числа треба закреслити, щоб кожне наступне було на дві одиниці більше від попереднього.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
3.4. Робота за підручником
Вправа 1.
- Поясніть, як склали приклад?
( до 6 додали 2 отримали 8)
6 + 2
Назвіть числа при додаванні .
Складіть два приклади на віднімання
8 – 6
8 - 2
Фізхвилинка
Вийшла лиска на зарядку.
Все у лиски вже в порядку.
Лапки вгору, лапки вниз,
Озирається геть скрізь.
Руки в боки покрутилась,
І на місце тихо всілась.
3.5. Порівняння виразу і числа.
Сорока не дуже уважна на уроках допоможемо їй:
5 0 4 1 8 10
А Т П Х И
- Яке число не є натуральним?
- Розмістіть тільки натуральні числа в порядку зростання. (птахи)
- Поспілкуйтесь у парах і скажіть, хто з птахів обрав правильно знаки порівняння, а хто ні?
=
ВОРОНА СОРОКА СОВА
(Вправа 2 за підручником)
4. Розвиток математичних знань учнів.
4.1. Розв`язок задач (умова використати число два)
- Ось до класу на урок залетіло 6 сорок.
Дві пізніше прибуло. Скільки всіх птахів було?
6 + 2 (с.)
4.2. Складання власних задач про синичок.
На гілочці сиділо … синичок, до них ще прилетіло … .
Скільки синичок стало на гілочці?

У годівниці було … синичок, на гілочку відлетіло … .
Скільки синичок залишилося в годівничці?
Фізхвилинка
- Ось у лісовій школі перерва.
- Станьте парами.
Забавлялись зайченята,
Виглядали маму й тата.
Ось так – лапку до лапки.
Ось так – шапку до шапки.
Ось так – вусом потрусили.
Так, так.
- Ще на перерві діти в лісовій школі забавляються м`ячем.
- Щоб потрапити в ігрову звірята повинні купити квиток.
4.3. Робота із монетами.
- Дізнаємось яка вартість квитка?
- Квитки продає Клишоногий Мишко.
10 – 2
5 + 2 + 1
- Для кого квитки дорожчі,- для батьків чи для дітей?( вартість однакова)
4.4. Робота з підручником.
- Визначте, куди полетять м`ячі?

4 + 4 = 8
2+ 3 = 5
8 – 1 – 2 = 5
8 – 3 = 5
6 + 1 + 1 = 8
7 + 3 = 10

5. Підсумок уроку.
5.1. Завдання від горобчика:
- Чи добре вмієте додавати і віднімання число два?
- Скільки героїв у лісовій школі ви зустріли? (10)
- Перевіримо, як ви знаєте склад числа десять.
10 6 ?
2 . . . 2 ( тут накреслено маршрут, за зразком - "Знайди скарб, крокуючи)

Учні отримують книги «На лісовій торговиці» буковинського письменника Василя Мельника і два кошики з пригощенням, пройшовши маршрутом)
5.2. Рефлексія
- Який у вас настрій?
- Усміхніться і з гостями поділіться.



Джерело: http://-
Категорія: Мистецтво проведення уроку | Додав: hospitable (23.09.2010) | Автор: Косар Оксана E W
Переглядів: 6264 | Рейтинг: 4.8/4
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Вчимося вчитися
Українські Карпати
Лісостеп
Марк Твен
Мішані ліси (Полісся...
Азовське море
Чорне море
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сьогодні на сайті
Розумники і розумниці © 2024