ХІД УРОКУ 1. Організація класу 1.1. Психологічна настанова Продзвенів дзвінок, починається урок. Любі діти, посміхніться і до гостей поклоніться. - Який у вас настрій? І з гостями поділіться. - Роботи в нас багато, а щоб всю її подолати – ви маєте бути: Уважними Розумними Організованими Кмітливими - Прочитайте ключове слово. Який у нас урок? - Навіщо людям математика? - Чи пов’язана математика із природою? - Що належить до природи?(нежива природа, жива природа: рослини, тварини, люди) - Усьому живому потрібна математика, от як…(сторінка 23 в зошиті) 1.2. Розумова гімнастика - Намалюйте пропущений малюнок - Викладіть на парту малюнок будки із собакою - Собака – це свійська чи дика тварина? - А білочка? - Погляньте, який погляд у білочки. - Чому вона так дивиться? - Вона поманить нас до… - Щоб дізнатися куди, розшифруйте слово. А Л О К Ш А В О С І Л 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0 - Розмістіть числа в порядку зростання (лісова школа) 2. Каліграфічна хвилинка. 2.1. Аналіз числа 2. - Будьте уважні, працюйте і звірят у школі весь час рахуйте. - Скільки лісових мешканців ви бачите? (сову і білку) - Сова – вчитель. Як її ще називають? (мудрою) - Назвіть число (2) - Його склад (1 і 1, 2 і 0, 0 і 2) - Це число парне чи непарне? (парне) - Як утворилося число 2? (до1-го додали ще 1) - Якою цифрою записується число 2? (двійкою) 2.2. Аналіз цифри - На кого схожа цифра 2? (на лебедя, гуску…) - З яких елементів складається? (півовал у правому верхньому куті, пряма похила паличка, хвилька) - Що в природі існує в кількості 2(вуха, крила, руки, ноги, лапи…) 3. Актуалізація опорних знань 3.1. Робота за перфокартками Якось раз учитель-дятел Дав контрольну для звіряток. А звірята посумніли, І до діток поспішили. Ну і ви часу не гайте, І звірятам допомагайте. (роздаю дітям перфокартки від зайчика, борсучка і веприка) 3.2. Робота на килимку «склади картинку» (працюють двоє учнів) 3 + 2 = 5 5 + 2 = 7 7 + 2 = 9 3.3. Хвилинка міркування - Рудуля міркує: - Які фігури треба поміняти місцями, щоб вони стояли парами? - Які числа треба закреслити, щоб кожне наступне було на дві одиниці більше від попереднього. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 3.4. Робота за підручником Вправа 1. - Поясніть, як склали приклад? ( до 6 додали 2 отримали 8) 6 + 2 Назвіть числа при додаванні . Складіть два приклади на віднімання 8 – 6 8 - 2 Фізхвилинка Вийшла лиска на зарядку. Все у лиски вже в порядку. Лапки вгору, лапки вниз, Озирається геть скрізь. Руки в боки покрутилась, І на місце тихо всілась. 3.5. Порівняння виразу і числа. Сорока не дуже уважна на уроках допоможемо їй: 5 0 4 1 8 10 А Т П Х И - Яке число не є натуральним? - Розмістіть тільки натуральні числа в порядку зростання. (птахи) - Поспілкуйтесь у парах і скажіть, хто з птахів обрав правильно знаки порівняння, а хто ні? = ВОРОНА СОРОКА СОВА (Вправа 2 за підручником) 4. Розвиток математичних знань учнів. 4.1. Розв`язок задач (умова використати число два) - Ось до класу на урок залетіло 6 сорок. Дві пізніше прибуло. Скільки всіх птахів було? 6 + 2 (с.) 4.2. Складання власних задач про синичок. На гілочці сиділо … синичок, до них ще прилетіло … . Скільки синичок стало на гілочці? У годівниці було … синичок, на гілочку відлетіло … . Скільки синичок залишилося в годівничці? Фізхвилинка - Ось у лісовій школі перерва. - Станьте парами. Забавлялись зайченята, Виглядали маму й тата. Ось так – лапку до лапки. Ось так – шапку до шапки. Ось так – вусом потрусили. Так, так. - Ще на перерві діти в лісовій школі забавляються м`ячем. - Щоб потрапити в ігрову звірята повинні купити квиток. 4.3. Робота із монетами. - Дізнаємось яка вартість квитка? - Квитки продає Клишоногий Мишко. 10 – 2 5 + 2 + 1 - Для кого квитки дорожчі,- для батьків чи для дітей?( вартість однакова) 4.4. Робота з підручником. - Визначте, куди полетять м`ячі? 4 + 4 = 8 2+ 3 = 5 8 – 1 – 2 = 5 8 – 3 = 5 6 + 1 + 1 = 8 7 + 3 = 10 5. Підсумок уроку. 5.1. Завдання від горобчика: - Чи добре вмієте додавати і віднімання число два? - Скільки героїв у лісовій школі ви зустріли? (10) - Перевіримо, як ви знаєте склад числа десять. 10 6 ? 2 . . . 2 ( тут накреслено маршрут, за зразком - "Знайди скарб, крокуючи) Учні отримують книги «На лісовій торговиці» буковинського письменника Василя Мельника і два кошики з пригощенням, пройшовши маршрутом) 5.2. Рефлексія - Який у вас настрій? - Усміхніться і з гостями поділіться.
Джерело: http://- |