Вихід Вхід Реєстрація

Меню сайту
Хмаринка тегів
Block title
Block content
Форма входу
Освітні сайти

Каталог статей

Головна » Статті » Вчительська вежа » Мистецтво проведення уроку

Урок з «Основ здоров’я» 3 клас

Урок з «Основ здоров’я» 3 клас

 

Тема:  Безпека пасажирів. Метро – підземний транспорт. Ти на екскурсії.

I. Повторення вивченого матеріалу.

   Продовж речення.

Людей, які їдуть у транспорті, називають ... .

Сідати у транспортний засіб пасажири повинні на ....

Коли заходиш у транспорт чи виходиш з нього, не ... .

Не забувай поступитися місцем ....

В автобус, тролейбус, трамвай заходь через ... двері, а виходь через ... .

   Які види громадського транспорту ви знаєте?

II.       Вивчення нового матеріалу.
1. Розповідь учителя.

   Метро — це підземний транспорт.

Щоб безпечно почуватися в метро або метрополітені, треба знати і вико­нувати правила користування ним.

2.   Робота з підручником.

а)   Опрацювання тексту про метро (с. 81).

б)   Складання правил користування ним.

в)   Відповіді на запитання.

3.   Розповідь учителя з елементами бесіди.

Чи любите ви ходити на екскурсії?

Які правила поведінки під час екскурсій вам відомі?
Запам'ятайте:

  • дітей під час екскурсій повинні супроводжувати дорослі;

  • діти шикуються в колону по два і беруться за руки. Бажано, щоб під час

руху колоною в руках у дітей не було ніяких предметів або іграшок;

  один дорослий знаходиться попереду групи, другий — позаду;

  кожен супроводжуючий повинен мати червоний прапорець;

  маршрут руху групи повинен бути таким, щоб на шляху було якомога
менше перетинань проїжджої частини;

 • група дітей повинна рухатися тротуаром або пішохідною доріжкою, дотримуючись правої сторони;

 • якщо тротуар або пішохідна доріжка відсутні, дозволяється вести групу дітей по узбіччю дороги, але тільки у світлий час доби;

перед перетинанням проїжджої частини групу дітей слід зупинити на
тротуарі, щоб стрій згрупувався;

 • під час руху через проїжджу частину супроводжуючі повинні стояти по обидва боки від групи обличчям назустріч руху транспортних засобів з під­нятими червоними прапорцями.

4.   Робота з підручником.

а)   Опрацювання тексту.

б)   Розгляд ілюстрацій та бесіда за їх змістом.

в)   Відповіді на запитання.

III.    Фізкультхвилинка.

• Руки вгору підняли

І на місці всі пішли.

Сіли — встали,

Сіли — встали

І на місці пострибали.

IV.    Закріплення вивченого.

1.  Розгляд ілюстрації "Ми йдемо на екскурсію". Обговорення побачено.

2.Відповіді на запитання.

 

Що таке метро, ескалатор?

Які правила користування ним ви запам'ятали?

Розкажіть правила безпечної поведінки під час екскурсії.

V. Підсумок уроку. Додатковий матеріал

Сашко

Сашко в трамваї повному — Розсівся він, як слід ... А біля нього згорблений Стоїть старенький дід. Хтось до Сашка звертається:

Чи вас у школі вчать,
Як місце дати старшому,
Як старших поважать?

Та вчать, — Сашко відказує, —
Але оце якраз

Розпочались канікули — І нас ніхто не вчить.

Грицько Бойко

Урок відтворено з методичного посібника" Уроки з курсу "Основи здоров я" ( авт.Митохір Н.Б., Янусь С.В.)


Джерело: http://методичний посібник
Категорія: Мистецтво проведення уроку | Додав: Ann (17.03.2011)
Переглядів: 9670 | Теги: правила на екскурсії, основи здоров я, Метро | Рейтинг: 4.0/4
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Вчимося вчитися
Українські Карпати
Лісостеп
Марк Твен
Мішані ліси (Полісся...
Азовське море
Чорне море
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сьогодні на сайті
Розумники і розумниці © 2024