Вихід Вхід Реєстрація

Меню сайту
Хмаринка тегів
Block title
Block content
Форма входу
Освітні сайти

Каталог статей

Головна » Статті » Вчительська вежа » Календарне планування

Календарне планування. Я і Україна. Природознавство. 3 клас, ІІ семестр
Я і Україна. Природознавство
ІІ семестр

    Якими бувають дерева, кущі, трав’янисті рослини. Практич. робота.Розпізнавання рослин різних груп: дерев, кущів, травянистих, однорічних, багаторічних.   
    Різноманітність рослин у природі. Водорості, мохи, хвощі і папороті, хвойні і квіткові рослини. Практич. робота.Розпізнавання рослин різних груп: хвойних і листяних.   
    Як виростити нову рослину з насінини і без насіння. Дослід. Визначення умов росту і розвитку рослин. Вплив різних умов на на ріст і розвиток рослин.   
    Довкілля рослин. Як рослини пристосувалися до різних умов навколишнього середовища . Екскурсія. Ознайомлення з різноманітністю рослин  у природі.Пристосування рослин до різних умов життя. Охорона рослин.   
    Охорона рослин. Контрольна робота № 3.   
    Тварини – живі організми
Тварини в природі.Як розрізняють тварин. Тварини – живі організми.    

    Різноманітність тварин в природі.Комахи, риби, земноводні, плазуни, птахи, звірі. Практич. робота.Розпізнавання тварин за істотними ознаками.   
    Як живляться тварини. Ланцюги живлення. Причини руйнування ланцюгів живлення. Практич. робота.Моделювання ланцюгів живлення у природі.   
    Як розмножуються тварини   
    Довкілля тварин. Пристосування тварин до навколишнього середовища. Екскурсія. Ознайомлення з різноманітністю тварин у природі.Пристосування тварин до життя в навколишньому середовищі. Охорона тварин.   
    Значення тварин у природі. Цінність тварин для людей ( пізнавальна, моральна, естетична, оздоровча, практична). Охорона тварин. Контрольна робота № 4.   
    Аналіз контрольної роботи. Гриби і дроб’янки в природі. Значення грибів і  бактерій.  Корисні та хвороботворні бактерії.Правила гігієни. Екскурсія. Ознайомлення з їстівними та отруйними грибами своєї місцевості.   
    Людина – живий організм.
Організм людини. Відмінність людини від інших живих організмів. Шкіра – захисник організму. Гігієна шкіри. Практич. робота.Вивчення будови шкіри.   
    Скелет і м’язи. Їх значення. Зміцнення скелету і м’язів. Практич. робота.Вивчення роботи м’язів.   
    Органи травлення. Їх значення. Гігієна харчування.   
    Органи дихання.Їх значення.Турбота про чистоту повітря.  Практич. робота.Визначення об’єму легенів.    
    Органи кровообігу. Їх значення. Зміцнення серця. Практич. робота.Вивчення роботи серця за частотою пульсу залежно від фізичного навантаження..   
    Нервова система. Її значення. Органи чуття. Практич. робота.Вивчення функцій органів чуття. Контрольна робота № 5.   
    Аналіз контрольної роботи. У природі все взаємопов’язане. Практич. робота.Моделювання ситуацій між компонентами живої і неживої природи. Підсумковий урок за рік.   
Категорія: Календарне планування | Додав: Ann (09.01.2011) | Автор: Дрябіна Г.М.
Переглядів: 5216 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Вчимося вчитися
Українські Карпати
Лісостеп
Марк Твен
Мішані ліси (Полісся...
Азовське море
Чорне море
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сьогодні на сайті
Розумники і розумниці © 2024