№ уроку
|
Тема уроку
|
Дата
|
16
|
Зимонька-зима
Веселі
зимові ігри дітей. Зображення людини з передачею характерних поз та рухів. Виконання
композицій "Веселі зимові ігри дітей".
|
|
17
|
Формування художньо-конструктивних навичок
роботи в техніці паперопластики. Залежність характеру форми від окремих
деталей. Виготовлення у техніці об'ємної
паперопластики казкових персонажів.
Репродуктивно-творче завдання «Прийшла Баба Зима, Дідуся з бородою із собою
привела»
|
|
18
|
Досягнення рівноваги на площині шляхом рівномірного розташування елементів.
Виконання
композиції "Замерзли квітками сніжинки на склі" або
«Сніг іде».
|
|
19
|
Передача просторових явищ; створення композиції
з композиційним центром,
розташування об’єктів у просторі. Передача елементарної будови птахів.
Виконання композиції "Як живеться вам, птахи?"
|
|
20
|
Світ казок
Професія архітектора, матеріали, з якими він
працює. Засоби художньої виразності в архітектурі. Виконання аплікації "Льодяний
палац" або «Хатка на курячих лапках"
|
|
21
22
|
Зображення
птахів, тварин та людей в ілюстраціях
до казок. Свідоме ставлення до вибору елементів композиції; виділення
головного в композиції. Виконання композиції "Малюємо казку"( на вибір дітей)
Український національний костюм, його деталі. Узгодження форми (деталей
одягу) з декором. Цілісність форми. Виконання
композиції "Одяг для казкових персонажів".
|
|
23
|
Фантазуємо та творимо красу
Поглиблення знань про колір як засіб вираження; контрастне сполучення
насичених і м'яких тонів; узгодження зображення з форматом. Художньо-творче завдання "Панно з квітами".
|
|
24
|
Виражальні можливості силуетної форми та
гармонійного співзвуччя контрастних кольорів. Виконання композиції "Райдужна
птиця" в техніці аплікації.
|
|
25
|
Створення декоративних образів
в обємі та нана площині. Декоративна переробка форми. Збагачення форми
декором. Виконання об’ємної композиції "Дивовижні баранці, коники і
птахи".
|
|
26
|
Передавання плановості
відкритого простору, утворення і використовування відтінків одного кольору. Художньо-творче завдання "Блакитноока
весна" або « Сміється поле, річка, ліс, сміються гілочки беріз…»
|
|
27
|
Поглиблення
знань про колір як засіб вираження; контрастне сполучення насичених і м'яких
тонів; узгодження зображення з форматом. Художньо-творче завдання "Вербові котики".
|
|
28
|
Малювання композиції в різних ракурсах з натури; кольорові нюанси;
формування навичок роботи аквареллю. Створення композиції "Всі квіти весняні..."або
«Великодні свята»
|
|
29
|
Створення декоративної стилізації образу тварини. Створення колажу "У маленької киці м'які
топтаниці".
|
|
30
|
Формування
уміння організувати площину аркуша для передачі власних думок і фантазій;
композиційний центр; розмір; форма; колір; контраст. Художньо-творче
завдання «Космічна мандрівка» або «Виліз котик наш на плотик».
|
|
31
|
Вікторина
"В гостях у художників". Підсумкова виставка робіт.
Підсумковий урок.
|
|
32
|
|
|