№ п/п
|
Зміст навчального матеріалу
|
Дата
|
ІІ семестр
|
17
|
Людина і знаки інформації
Світ професій
"людина – знакові системи". Мета і умови праці у професіях типу "людина і
знаки інформації". Практична робота. Виготовлення сюжетної
композиції "Світ
професій "Людина – знакові системи".
|
|
18
|
Умовні знаки передачі інформації. Поліграфія.
Реклама. Практична робота. Виготовлення
власної візитівки, бейджика тощо.
|
|
19
|
Умовні знаки передачі інформації. Давні і сучасні засоби
передачі інформації. Практична робота. Макетування сучасних інформаційних пристроїв (мобільного телефону,
комп’ютера).
|
|
20
|
Підсумкове заняття за тематикою розділу "Людина
і знаки інформації". Колективна творча робота: розробка рекламних плакатів,
упаковок, цукеркових обгорток за власним задумом.
|
|
21
|
Людина і техніка
Світ
професій "людина – техніка". Мета і умови праці у
професіях типу "людина і техніка". Види техніки. Колективне виготовлення
стіннівки "Машини – помічники людини". Інтеграція за темою «Рекламування світу
технічних професій засобами різних навчальних предметів»
|
|
22
|
Технічні конструкції. Вітчизняне машинобудування:
сучасні технічні конструкції і їх ретроаналоги. Практична робота. Виготовлення іграшкового парашута за малюнком
|
|
23
|
Технічні конструкції. Загальне поняття про
винахідництво і раціоналізаторство. Практична робота. Конструювання макета іграшкового планера за зразком.
|
|
24
|
Робота з технічними
конструкторами.
Технологія монтажу моделей і макетів. Практична робота. Монтаж моделей машин і механізмів із деталей
конструкторів за зразком.
|
|
25
|
Робота з технічними
конструкторами. Передача
руху в машинах і механізмах. Види передачі руху. Практична робота. Конструювання за технічними умовами
|
|
26
|
Підсумкове заняття за тематикою розділу "Людина
і техніка". Колективне
конструювання транспортних засобів за власним задумом.
|
|
27
|
Людина і художнє довкілля
Світ професій "людина – художні образи". Мета і умови праці у професіях
типу "людина і художні образи". Виготовлення портрету, пейзажу,
панно тощо з використанням різних матеріалів (в коробці з-під цукерок). Інтеграція за темою «Рекламування світу художніх професій засобами різних навчальних
предметів»
|
|
28
|
Архітектурне макетування. Макетування будівельних споруд,
їх стилі. Иета і умови праці архітекторів, будівельників,теслірв, мулярів. Практична робота. Виготовлення макета будинку з картонної
коробки або інших конструкційних матеріалів.
|
|
29
|
Архітектурне макетування. Традиційні споруди і знаряддя
праці селянського господарства. Складання будівельної споруди на основі розгортки,
прикрашання стін мозаїкою.
|
|
30
|
Художні техніки
декоративно-ужиткового мистецтва.
Український етнодизайн. Сучасні і традиційні види художньої праці. Практична робота. Тренувальні вправи з вишивання на
клаптиках тканини та канві.
|
|
31
|
Художні техніки
декоративно-ужиткового мистецтва.
Вишивання і в'язання як види української народної творчості. Практична робота Створення геометричних орнаментів
для вишивок, перенесення малюнків на тканину.
|
|
32
|
Елементи паркового мистецтва. Практична робота Праця на шкільній ділянці.
|
|
33
|
Елементи паркового мистецтва. Практична робота Праця на шкільній ділянці.
|
|
34
|
Елементи
паркового мистецтва. Практична робота Праця на шкільній ділянці.
|
|
35
|
Підсумкове заняття за тематикою розділу "Людина
і художнє довкілля". Колективне конструювання виробів для відтворення давнього
українського побуту. Підсумок за рік.
|
|