Вихід Вхід Реєстрація

Меню сайту
Хмаринка тегів
Block title
Block content
Форма входу
Освітні сайти

Каталог статей

Головна » Статті » Вчительська вежа » Календарне планування

Календарне планування. Образотворче мистецтво. 3 клас, ІІ семестр

Образотворче мистецтво

ІІ семестр

уроку

Тема уроку

Дата

 

16

Зимонька-зима

Веселі зимові ігри дітей. Зображення людини з передачею характерних поз та рухів. Виконання композицій "Веселі зимові ігри дітей".

 

17

Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. Залежність характеру форми від окремих деталей. Виготовлення у техніці об'ємної паперопластики казкових персонажів. Репродуктивно-творче завдання «Прийшла Баба Зима, Дідуся з бородою із собою привела»

 

18

Досягнення рівноваги на площині шляхом  рівномірного розташування елементів. Виконання
композиції "Замерзли квітками сніжинки на склі" або «Сніг іде».

 

19

Передача просторо­вих явищ; створення композиції з композиційним центром, розташування об’єктів у просторі.  Передача елементарної будови птахів.
Виконання композиції "Як живеться вам, птахи?"

 

 

20

Світ казок

Професія архітектора, матеріали, з якими він
працює. Засоби художньої виразності в архітектурі. Виконання аплікації "Льодяний палац" або «Хатка на курячих лапках"

 

21

 

 

22

 

Зображення птахів, тварин та людей в ілюстраціях
до казок. Свідоме ставлення до вибору елементів композиції; виділення головного в композиції. Виконання композиції "Малюємо казку"
( на вибір дітей)
Український національний костюм, його деталі. Узгодження форми (деталей одягу) з декором.
Цілісність форми. Виконання композиції "Одяг для казкових персонажів".

 

 

23

Фантазуємо та творимо красу

Поглиблення знань про колір як засіб вираження; контрастне спо­лучення насичених і м'яких тонів; узгодження зображення з фор­матом. Художньо-творче завдання "Панно з квітами".

 

24

Виражальні можливості силуетної форми та
гармонійного співзвуччя контрастних кольорів. Виконання композиції "Райдужна птиця" в техніці аплікації.

 

25

Створення декоративних образів в обємі та нана площині. Декоративна переробка форми. Збагачення форми декором. Виконання об’ємної композиції "Дивовижні баранці, коники і птахи".

 

26

Передавання плановості відкритого простору, утворення і використовування відтінків одного кольору. Художньо-творче завдання "Блакитноока весна" або « Сміється поле, річка, ліс, сміються гілочки беріз…»

 

27

Поглиблення знань про колір як засіб вираження; контрастне спо­лучення насичених і м'яких тонів; узгодження зображення з фор­матом. Художньо-творче завдання "Вербові котики".

 

28

Малювання композиції в різних ракурсах з натури; кольорові нюанси; формування навичок роботи ак­вареллю. Створення композиції  "Всі квіти весняні..."або «Великодні свята»

 

29

Створення декоративної стилізації образу тварини. Створення колажу  "У маленької киці м'які топтаниці".

 

30

Формування уміння організувати площину аркуша для передачі власних думок і фантазій; композиційний центр; розмір; форма; колір; контраст.  Художньо-творче завдання  «Космічна мандрівка» або «Виліз котик наш на плотик».

 

31

Вікторина "В гостях у ху­дожників". Підсумкова виставка робіт. Підсумковий урок.

 

32

 

 

Категорія: Календарне планування | Додав: Ann (15.01.2011) | Автор: Дрябіна Г.М.
Переглядів: 7858 | Коментарі: 2 | Теги: ІІ семестр, Календарне планування. Образотворче | Рейтинг: 3.8/4
Всього коментарів: 2
2  
Спасибо и Вам на добром слове! Заглядывайте к нам еще и осенью - будем продолжать планировать!

1  
Спасибо!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Вчимося вчитися
Українські Карпати
Лісостеп
Марк Твен
Мішані ліси (Полісся...
Азовське море
Чорне море
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сьогодні на сайті
Розумники і розумниці © 2017