В середу на день української мови ми готували конкурс читців української мови, були на традиційному шкільному флешмобі, приносили рушники наших бабусь. Рівень самостійності і творчості дітей в класі особливо проявився у четвер, на день казки. Зранку групи отримали завдання інсценізувати будь-яку казку. Потрібно було вибрати казку, розподілити ролі в групі, а також створити "костюми" і "декорації". В допомогу вони отримали папір, ножиці, скотч, клей і час на перервах та по 10 хв наприкінці кожного уроку. У четвер мені як вчителю на перервах можна було лише милуватися своїми учнями: жодного забігу на коротку дистанцію не було, всі були у казкових справах. Результат був дивовижний: нам ледве вистачило уроку, щоб переглянути інсценовані групами казки. Одні розігрували вже відомі казки, інші придумали самі, але я зрозуміла, що творчість та акторський талант у учнів 4-Б присутній. Завдання було виконано групами на "відмінно"! Приємно здивували мене також і результати креслення в групах плану місцевості на уроці природознавства: групи працювали злагоджено, завдання також було виконано правильно і вчасно. А наприкінці дня ми дружно вимили кабінет перед канікулами.
Пошикувалися на флешмоб у вишиванках
Конкурс читців
Креслимо план місцевості
Готуємо костюми і декорації до казок
"Колобок" у презентації групи "Покемон"
Група "Блискавка" презентувала "Казка про рибака і рибку"
Казка про лісорубів групи "Патріоти"
"Мудра дівчина" групи "Чемпіони"
"Ріпка" від "Друзів"
Казка "буратіно" у виконання групи "Соняшники"
|