|
Каталог статей
У категорії матеріалів: 45 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 4 5 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
|
|
Категорія: Методична скарбничка
Дата: 17.08.2014
|
|
|
|
|
Наданий матеріал вміщує авторські методичні рекомендації щодо використанння навчально - методичного комплексу з літературного читання у 3 класі, а також авторське календарне планування з предмету ( з уроками позакласного читання). Файли подані у форматі ПДФ. Категория: Методична скарбничка
|
|
|
|
|
Категорія: Методична скарбничка
Дата: 24.04.2014
|
|
|
|
|
Категорія: Методична скарбничка
Дата: 03.03.2014
|
|
|
|
|
Психодіагностичні тести для учнів початкової школи Категория: Методична скарбничка
|
|
|
|
|
Категорія: Методична скарбничка
Дата: 30.01.2014
|
|
|
|
|
Кожен з нас по
різному починає свій урок. Хтось має звичку запізнитися, хтось економить час
кидає учням «Добридень. Не вставайте. Розпочнемо урок», хтось вітається
традиційно «Здравствуйте, діти. Сідайте будь ласка». Дуже часто,
вчитель поєднує вітання з невербальними засобами, вражаючими увагу,
готовність до контакту. Початок уроку –
це той самий час, коли закладається темп, настрій, тон спілкування. Тому досить
важливо правильно розпочати урок. Вирази «добридень» або «доброго ранку» несуть в собі позитивний настрій та добрий
настрой. Але ніколи не вітайтеся з
класом, відкриваючи журнал, записуючи число на дошці, тощо. Само по собі таке
вітання нічого не значить, і ніяк не вплине ні на вас ні на учнів. Категория: Методична скарбничка
|
|
|
|
|
Категорія: Методична скарбничка
Дата: 30.01.2014
|
|
|
|
|
Как театр начинается с вешалки, так
урок начинается с организационного этапа. Это кратковременный, но важный
этап. Он нужен для создания у учащихся доброжелательности,
взаимопонимания и сотрудничества. Для того чтобы быстро включить детей в
работу, я стараюсь заинтересовать учащихся, вовлекая их в активную
работу уже с самого начала урока. Выполнить эту задачу мне помогают
рифмованные стихи, психологические настрои, различные установки на урок,
девизы. Благодаря этому дети становятся более раскованными, открытыми, у
них возникает положительный эмоциональный настрой на весь урок. Категория: Методична скарбничка
|
|
|
|
|
Категорія: Методична скарбничка
Дата: 08.01.2014
|
|
|
|
|
До чого спонукає грамотно організоване оцінювання? Хто виставляє оцінку? Коли краще виставляти оцінки? Категория: Методична скарбничка
|
|
|
|
|
Категорія: Методична скарбничка
Дата: 10.11.2013
|
|
|
|
|
Львівським обласним інститутом післядипломної освіти було проаналізовано відповідність чинних підручниікв новітнім програмам 2011 р. та визначено, що підручникам бракує певних творів, що визначені змістовою лінією державного стандарту. Категория: Методична скарбничка
|
|
|
|
|
Категорія: Методична скарбничка
Дата: 20.10.2013
|
|
|
|
|
Категория: Методична скарбничка
|
|
|
|
|
Категорія: Методична скарбничка
Дата: 20.10.2013
|
|
|
|
|
Загальні вимоги до писемного мовлення учнів та загальні вимоги до ведення
учнівських зошитів надаються в Наказі МОН України «Критерії оцінювання
навчальних досягнень учнів початкової школи», Інструкції щодо ведення журналів
у 1 – 4-х класах. Категория: Методична скарбничка
|
|
|
|
|
Категорія: Методична скарбничка
Дата: 20.10.2013
|
|
|
|
|
Категория: Методична скарбничка
|
|
|
|
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
Сьогодні на сайті
|
| | |