Вихід Вхід Реєстрація

Меню сайту
Хмаринка тегів
Block title
Block content
Форма входу
Освітні сайти

Каталог статей

Головна » Статті » Для турботливих батьків » Виховуємо особистість

Обдарована дитина
2 роки
говорять розгорнутими реченнями;

здатні довго концентруватися на одному предметі або занятті, повертаючись до нього протягом декількох днів;

можуть концентруватися на чому-небудь і одночасно помічати, що відбувається навколо;

у 2,5 роки можуть брати участь у рольових іграх.

3 роки

словник досягає приблизно 1200—1500 слів, володіють найпро­стішими граматичними конструкціями;

деякі діти можуть читати дитячі книжки (самостійно або з не­великою допомогою дорослих, освоюючи читання) і дуже цим захоплені;

дуже цікаві, хочуть усе досліджувати, наполегливі в пошуках відповідей на запитання;

гарна пам'ять на речі і події, мають яскраві спогади про себе і події свого життя;

мають поняття про кількість і кількісні відношення (більше, менше, дорівнює);

як і інші діти, виявляють розходження статей і ролей, які чоловіки і жінки відіграють у житті;

розуміють близьких людей (приймають їх «роль» у грі, зображу­ючи маму або тата);

здатні розрізняти ознаки гарного і поганого настрою. Від трьох до п'яти років:

виявляють цілеспрямовану цікавість до головоломок, загадок; люблять малювати, вирізувати, склеювати; опановують письмом.

4 роки:

багато хто читають, від простих книжок переходять до читання книг для дошкільного віку;

уміють робити прості логічні висновки;

здатні помічати логічні помилки в дорослих;

оперують порівнянням двох об'єктів за допомогою третього (за до­помогою палички можуть виміряти глибину калюж і порівняти їх);

здатні самостійно робити операції естетичного вибору: подоба­ється — не подобається, краше — гірше;

розуміють зміни в навколишньому світі;

виявляють здатність вирішувати прості проблеми;                    »

виявляють гарну поінформованість про явища і події навколиш­нього світу: знають, з чого зроблені різні предмети, як роблять залізо, скло іт. д., їх цікавлять проблеми життя, народження;

до п'яти років обдаровані діти не завжди можуть розрізнити реальність і фантазію через яскравість уяви, вірять у казки і ча­рівництво.

5 років:

до п'яти років можуть робити додавання в межах десятка, відні­мання в межах п'яти;

здатні самостійно робити прості висновки;

виявляють почуття гумору, розуміють гру слів і вміють цим ко­ристуватися у спілкуванні з іншими людьми;

здатні до переключення уваги і можуть сприймати одночасно і паралельно два джерела інформації, наприклад, читати книгу і слухати музику;

мають різнобічні інтереси, нерідко понад свій вік; для задово­лення свого інтересу часто звертаються до дорослого;

допитливість не знає меж, поглинає нову інформацію, як губка, жадібні до всього нового і незвичайного;

здатні швидко засвоювати і використовувати нову інформацію: здається, дитина чула щось мимохідь, а вона раптом висловлює з цього приводу свою думку;

з різних джерел знають багато чого про проблеми, з якими самі не стикалися, можуть зрозуміти більш складні концепції, ніж їхні однолітки;

здатні до наслідування, добре копіюють поводження інших лю­дей.

6 років:

здатні до узагальнення, використовують абстрактні поняття;

установлюють різнобічні зв'язки між предметами, людьми, навіть якщо ці зв'язки і не очевидні;

здатні до планування своїх дій: уявляють собі мету дії, засоби її досягнення, послідовність дій і кінцевий результат; часто прак­тичну задачу вирішують спочатку подумки;

помічають розходження в усьому, навіть дрібні деталі не висли­зають з-під їхньої уваги;

здатні передбачати хід подій (на інтуїтивному рівні);

гарна пам'ять, їм не потрібно для запам'ятовування багаторазових повторень;

критичність стосовно себе й інших людей (часто незадоволені результатами своєї роботи, прагнуть переробити, поліпшити її, помічають помилки в поводженні навколишніх людей);

проявляють творчість в усьому: оригінально, нестандартно діють, гнучко вирішують задачі, прагнуть виразити себе в різних сферах діяльності, зробити щось незвичайне по-своєму;

виявляють наполегливість у подоланні труднощів і перешкод у досягненні мети, неуспіх не бентежить їх.

Дії батьків:

забезпечити різноманітні матеріали, що відповідають власним інтересам дитини (книги, іграшки, загадки, фільми);

у дитини має бути спеціальне приміщення для занять і збереження іграшок;

на стінах кімнати — яскраві малюнки; у будинку — багато книг; у дитини — олівці, фарби, фломастери, кольоровий папір, но­жиці, клей, шматочки тканини тощо;

привчати дитину до того, щоб вона прибирала своє робоче місце;
 
ставте дитині стільки ж питань, скільки він ставить вам;

давати завдання, що розвивають уяву дитини, наприклад, «Незакінчені розповіді», коли дітям пропонується закінчити розпочату розповідь.








Джерело: http://yrok.at.ua/publ
Категорія: Виховуємо особистість | Додав: Ann (22.09.2009) E W
Переглядів: 2492 | Теги: вікові особливості, Обдарована дитина | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Вчимося вчитися
Українські Карпати
Лісостеп
Марк Твен
Мішані ліси (Полісся...
Азовське море
Чорне море
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сьогодні на сайті
Розумники і розумниці © 2024