1. Навчання грамоти
Розпочинаємо вивчати букви і звуки, вчимося зливати їх у склади.
Прослухали мовознавчу казку, героями якої були звуковички: хлопчики, що позначають голосні звуки: А, О, У, И, І,И. Вивчили букви, що їх позначають – будиночки для хлопчиків-звуковичків. Вчилися промовляти голосні звуки окремо, певними групами, добирати слова, з якими «дружать» звуковички- слова, що починаються з певного голосного звука. Для закріплення вивченого грали у навчальні ігри «Впізнай букву» ( за частиною її зображення), «Промов пісеньку звуковичка». Виконували практичне навчальне завдання: позначити голосний звук у слові відповідним значком
Завдання додому: вчити впізнавати букви А, О, У, И, І, Е та звуки, що вони позначають («яку пісеньку промовляють ці букви»), позначити голосний звук в другому рядку завдання у зошиті на с. 10.
2. Математика. Тема: Ліворуч, праворуч, посередині.
Вивчили поняття «права рука», «ліва рука», «праворуч», «ліворуч», посередині. На практиці засвоювали вивчене: гра «Торкнись …. ручкою до…. вушка». З метою зацікавленості дітей працювали з героїнею мультфільма Машею та її друзями: відгадували загадки про предмети праворуч, ліворуч.
С. 10 : робота в посібнику з підготовки до письма. Зла чаклунка перефарбувала новорічну ялинку в сірий колір, тому слід було зафарбувати олівці певним кольором за вказівкою вчителя ( олівці праворуч – зелений і червоний колір , олівці ліворуч – жовтим і синім кольором). Після виконання завдань частина ялинки ставала яскравою.
На ялинці ліворуч малювали сніжинки, ялинку праворуч обводили зеленим олівцем, ялинку посередині обводили і прикрашали новорічними кульками. Після успішного виконання всіх завдань на с. 10 ялинка була розчаклована і Маша разом з друзями відправилась на свято.
С. 49: Для цього їй потрібно було прикрасити своє святкове плаття ( за вказівками у посібнику).
Додому: закріплювати поняття «права рука», «ліва рука», «праворуч», «ліворуч», посередині. Виконати завдання № 1 на с.49 – взяти друзів з Машею на свято.
3. Музичне заняття
Вивчали зимову пісеньку, супроводжуючи її акомпонементом музичних інструментів
|