- Навчання грамоти. Тема: Повторення голосних звуків. Розрізнення звуків і букв. Буква «М», звук «м». Злиття складів
Повторили нове вітання:
Дружно, весело сказали: Добрий день!
Вліво, вправо повернулись: Добрий день!
Один одному всміхнулись: Добрий день!
Повторили поняття «права рука», «ліва рука», «праворуч», «ліворуч», посередині.
С. 9 : робота в посібнику з підготовки до письма. Вправи на увагу: над парасолькою ліворуч – темна хмара і холодний дощ, над парасолькою праворуч – блакитна хмара, теплий дощ. Парасольку ліворуч фарбуємо темними кольорами, праворуч – світлими.
Повторення голосних звуків, називання їх на таблиці. Знайомство з буквою «М»: буква «М» позначає звук «м», він приголосний. Добирання слів зі звуком «м». Знайомство зі злиттям букв:вправа «Равлик» ( злиття голосних з «м» і навпаки) Розчитка складів АМ УМ ОМ ІМ та МА МУ МО
Додому: прохання вдома пробувати зливати звуки за таблицею на с. 9
- Інформатика
- Математика. Тема: Цифра 1.
Знайомство з цифрою 1 , позначення нею одного предмету. Робота в посібнику с.52
Прописування цифри у повітрі, в клітинках великого розміру пальчиком.
Робота в зошитах – написання цифри 1 за зразком
Самооцінка виконаної роботи –
намалювати смайлику посмішку.
Додому: прописувати цифру 1 в таблиці в зошиті. Велике прохання виконувати завдання не за один раз з метою уникнення перевантаження дітей та підтримання позитивного ставлення до обов’язків школяра.
|