- Математика. Тема: Однаково, більше, менше.
Вчили нове вітання:
Дружно, весело сказали: Добрий день!
Вліво, вправо повернулись: Добрий день!
Один одному всміхнулись: Добрий день!
Повторили поняття «права рука», «ліва рука», «праворуч», «ліворуч», посередині. На практиці засвоювали вивчене: гра «Торкнись …. ручкою до…. вушка». З метою зацікавленості дітей працювали з Лунтиком та його друзями.
С. 8 : робота в посібнику з підготовки до письма. Позначення відмінностей між дельфінами, повторення поняття «праворуч», «ліворуч».
Розміщення портретів друзів Лунтика: ліворуч – сам Лунтик, праворуч – Кузя, посередині – Міла і Бджолятко.
С. 50: поняття «більше», «менше», «однаково». Виконання завдань посібника. Вправи на закріплення вивчених понять.
Додому: закріплювати поняття «більше», «менше», «однаково». Виконати завдання на с. 51.
- Навчання грамоти. Тема: Повторення голосних звуків. Розрізнення звуків і букв. Робота над знаходженням голосних звуків у словах.
Повторили голосні звуки, вчилися відрізняти звуки від букви ( звук можна почути, букву - побачити), закріплювали вивчені голосні букви.
Виконували вправи спочатку разом, потім індивідуально: прочитували букви на таблиці, читали букви на презентації. Вправи «Впізнай букву», «Знайди голосні букви в рядочку», «Спіймай голосний звук»
Розчитка злиття АО УА ИА ОУ ІА АУ
Додому: Робота над знаходженням місця голосного звука «А» в словах та позначення його значком.(вклейка на с. 8), повторення розчитки злиття АО УА ИА ОУ ІА АУ (вклейка)
- Англійська мова Вчили назви кольорів,закріплюючи їх у вірші. Додому: зафарбувати кольори (вклейка в зошит)
-
-
-
-
|