№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
Образи природи у мистецтві (8 год) |
1 |
Поняття
про художній образ як основу мистецтва; засоби створення художнього
образу; колірні асоціації. Художній образ у мистецтві. |
|
2 |
Поняття
про пейзаж як жанр. Пейзаж як цілісний художній образ. Поняття про
колорит, колірну гаму; колірні асоціації; передача глибини відкритого
простору відомими засобами. "Беру многобарвну палітру і землю малюю
мою". |
|
3 |
Натюрморт
в образотворчому мистецтві; елементарне виявлення об'єму округлих
предметів засобами світлотіні; поняття «світло», «півтінь», «тінь
власна», «тінь, що падає»; пропедевтичні уявлення про перспективні
зміни кола, овал; цілісність зображення. Малювання простого натюрморту з
двох предметів овочів та фруктів. |
|
4 |
Натюрморт в образотворчому мистецтві. Осінній натюрморт. |
|
5 |
Порівняння
декоративного зображення об'єктів природи з реалістичним; свідомий
вибір формату положення аркуша; колорит та колірна гама; робота в певній
колірній гамі. Осінні квіти. |
|
6 |
Вибір
засобів графічної художньої виразності для передавання характеру форми
та створення образу дерев; насиченість силуетного зображення деталями,
фактурою; засоби виразності у графіці; графічне зображення дерева. Як
живуть дерева? |
|
7 |
Передавання глибини відкритого простору; створення настроєвого пейзажу; перші уявлення про лінійну перспективу. Осінь за вікном. |
|
8 |
Створення
композиції за прочитаним літературним описом природи; колір в пейзажі;
виставка робіт. Тематична робота. Підсумковий урок. |
|
Образи людей і тварин у мистецтві (8 год) |
9 |
Бесіда
«Світ тварин у мистецтві»; анімалістичний жанр; пластична виразність
об'ємної форми; передавання руху тварин. "Здрастуйте, звірі, малі і
великі!" |
|
10 |
Створення
образу тварини як центру композиції; стилізація реальної форми; колір і
форма як засіб виразності у композиції. Кіт-воркіт. |
|
11 |
Ознайомлення
з графічною технікою "друк з картонної матриці"; введення поняття
"естамп"; графічні засоби виразності у доопрацюванні анімалістичних
образів; контрастність форм і кольору. Світ живої природи. |
|
12 |
Образ
людини у мистецтві; зображення фігури людини у статичному стані;
основні пропорції постаті людини; начерки фігури людини. Малюємо людину. |
|
13 |
Зображення
людини в русі; поняття "статика" і "динаміка"; виражальні можливості
силуетної форми; групова робота. Олімпійські ігри. |
|
14 |
Формування
навичок зображення фігури людини в русі; пластична виразність об'ємної
форми; створення парної композиції. Спорт і рух. |
|
15 |
Створення
декоративного панно із зображенням людини і тварин; дотримання
основних пропорцій у зображенні людей і тварин; композиційне рішення;
гармонійне співзвуччя кольорів; виставка робіт. Новорічне панно. |
|
16 |
Підсумковий урок. Тематична робота. Символи року. |
|