|   | Прислівник  |   |   | 
|  103  | Аналіз контрольної роботи. Ознайомлення з прислівником як частиною мови. Впр.156-161  | С.82-85  |   | 
|  104  | Порівняльна характеристика прислівників і прикметників. Основна граматична ознака прислівників. Впр.162-166  | С.85-87  |   | 
|  105  | Практичне ознайомлення з формами ступенів порівняння прислівників (без уживання термінів). Монологічне мовлення (усний твір). Впр.167-171  | С.87-89  |   | 
|  106  | Спостереження за вживанням у мовленні прислівників-синонімів. Усний твір. Впр.172-176  | С. 89-91  |   | 
|  107  | Спостереження за роллю в мовленні прислівників-антонімів. Усний твір. Впр.177-181  | С.91-93  |   | 
|  108  | Розвиток зв’язного мовлення. Текст. Поміркуємо разом.  |   |   | 
|  109  | Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками.  Впр.182-186  | С.94-96  |   | 
|  110  | Спостереження за роллю прислівників у художніх і науково-популярних текстах. Впр.187-186  | С.94-96  |   | 
|  111  | Урок-узагальнення з теми „Прислівник” Впр192-195  | С.99-100  |   | 
|  112  | Тематичне оцінювання з теми „Прислівник”. Мовна тема. Повторення вивченого.  |   |   | 
|   | Повторення вивченого в 1-4-х класах  |   |   | 
|  113  | Аналіз
 контрольної роботи. Текст, його головна думка. Заголовок до тексту. 
Вправи на визначення головної думки тексту. Порядок 
виконання звуко-буквеного аналізу слова. Впр.196-202  | С.101-103  |   | 
|  114  | Усне
 переказування змісту тексту. Добір заголовків. Порядок розбору слів за 
будовою. Комплексні вправи на аналіз текстів, добір до них заголовків. 
Спостереження за роллю префіксів у словах.  Впр.203-212  | С. 104-108  |   | 
|  115  | Конструктивні вправи зі спільнокореневих словами, вживання їх у реченнях, зв’язних текстах.  Впр.213-223  | С.108-112  |   | 
|  116  | Спостереження за змістом та інтонацією речень, різних за метою висловлювання. Речення, ускладнені однорідними членами.  |   |   | 
|  117  | Вправляння у встановленні зв’язків слів у реченнях. Спостереження за вживанням числівників у мовленні.  Впр.224-234  | С.112-115  |   | 
|  118  | Розвиток зв’язного мовлення. Про себе і про інших. Складання біографії.  |   |   | 
| 119  | Конструктивні вправи за нормативне вживання в мовленні граматичних форм вивчених частин мови.  Впр.233-240  | С.116-119  |   | 
|  120  | Тематичне оцінювання з теми „Частини мови”. Контрольна робота. Повторення вивченого.  |   |   | 
|  121  | Аналіз контрольної роботи. Розвиток зв’язного мовлення. Редагуємо самі. |