Ігри для пришкільного табору
Ігри на знайомство
Гра „Про мене сказали б...”
Учасники сидять у колі, кожен по черзі говорить фразу, яка розпочинається зі слів: „Мій (хтось) сказав би про мене, що ...”
Гра „Запам`ятай ім`я”
На першому етапі для проведення цієї гри знадобиться 1 м`яч,
учасники гри утворюють коло. В колі кожна людина по черзі називає своє
ім`я. Потім хтось кидає м`яч навмання комусь та називає його ім`я. Тоді
відправляє м`яч іншому, і так доти, доки м`яч не обійде по колу і не
потрапить до рук ведучого. На ІІ етапі називаючий повинен зробити два
послідовних кидки наліво, називаючи імена, і потім повторити те саме
направо. Тому в гру потрібно ввести 2 м`ячі.
Гра „Паличка” (поки не всі імена ще добре знайомі)
В
центрі кола ведучий. У нього – зроблена з паперу або з газет „паличка”.
Один з учасників починає, говорячи: „Саша, Коля...” (своє ім`я називає та
іншого). Ведучий (гравець, що в центрі кола) повинен торкнутися
паличкою Колю, поки той не встиг назвати після свого імені ще чиєсь.
Якщо він встигає, міняються ролями.
Гра „Тік-так”
Всім
учасникам пропонується дізнатися імена своїх сусідів справа та зліва.
Після цього ведучий підходить до будь-кого із учасників і промовляє
„Тік” або „Так” і рахує до 5 (10). Учасник, до якого звертався ведучий,
повинен встигнути назвати ім`я сусіда справа (при „так”), зліва (при „тік”).
Самопредставлення:
- ім`я і риса характеру, яка починається з першої літери імені;
- ім`я і 3 позитивні риси;
- закінчити фразу: „Не хочу хвалитися, але я...”;
- ім`я
і свої уподобання („Бінго”): без допомоги ножиць створити ляльку,
використовуючи метод обривання. Для цього потрібно скласти папір навпіл .
На руках, на голові, на ногах вписати потрібну інформацію (улюблена
страва, улюблена книга, улюблений колір, улюблений музичний жанр,
улюблене місце відпочинку). За цією інформацією граючий шукає собі 4-5
товаришів (відповідь має бути аналогічною) і вигукує: „Бінго!” (це
означає, що групу створено).
Вітальна
Треба разом привітатись:
- Добрий день! (граючі відповідають)
Дружно, голосно сказати:
- Добрий день!
Вліво, вправо поверніться,
Туди-сюди посміхніться:
- Добрий день!
У долоні поплескайте:
- Добрий день!
Дружно, всі, не відставайте:
- Добрий день!
Наше коло мов сім`я
Наше коло мов сім`я.
Друзі ми: і ти, і я.
-Добрий день, сусіду зліва.
-Добрий день, сусіду справа.
Ми – одна сім`я.
Наше коло мов сім`я.
Друзі ми: і ти, і я.
Обніми сусіда зліва.
Обніми сусіда справа.
Ми – одна сім`я.
(далі замінюємо слова „добрий день” на посміхнись, поцілуй, приголуб, налякай, всі завдання потрібно виконувати).
Гра-руханка „Подарунок”
Діти
стоять в колі. Кожен з них придумує, який подарунок він хотів
подарувати сусіду зліва. По черзі за допомогою міміки і жестів пояснює
тому, кому дарує. Допускається підказка, але така, в якій не міститься
назви даного предмета, а тільки його опис.
Гра-руханка „Ми йдемо”
Діти стоять в колі. Всі разом повторюють слова і починають йти по колу:
- Ми йдемо шукати друга (3 рази).
Говорячи наступну репліку, зупиняються і через одного повертаються лицем до сусіда:
- Зупинились, подивились.
І далі виконують команди:
„Долоньки - до долоньок”.
Продовжують рух в іншу сторону, повторюючи слова і команди.
- Ми йдемо шукати друга (3 рази).
- Зупинились, подивились.
„Долоньки - до долоньок”.
„П`ятки – до п`ятки”.
Продовжують рух і доповнюють поступово команди:
„Плече – до плеча”.
„Вушко – до вушка”.
„Носик – до носика”.
„Пастка”
Гравці утворюють два кола.
Внутрішнє
коло, взявшись за руки, рухається в одну сторону, а зовнішнє в другу.
За командою ведучого обидва кола зупиняються. Діти, що стоять у
внутрішньому колі, піднімають руки вверх, утворивши ворота.
Решта то вбігають в коло, проходячи за воротами, то вибігають з нього.
Раптово
подається друга команда: „Ворота”. Руки опускаються, і ті, хто
залишився в середині кола, залишаються в колі. Вони залишаються у
внутрішньому колі і беруться за руки з тими, хто там є. Після цього гра
знову продовжується. Коли в зовнішньому колі залишиться мало граючих, з
них утворюється внутрішнє коло.
„Хвіст дракона”
Гравці
стають один за одним, беручи попереднього за талію. Той, хто стоїть
попереду, намагається впіймати останнього гравця у колоні, котрий уникає
цього, не випускаючи попереднього.
„Розмови з паличкою”
По
черзі говорять всі учасники групи. Перший, тримаючи паличку, описує
подію зі свого життя протягом 30 сек. Потім паличка переходить до
наступного учасника, який має підсумувати попердню розповідь, а потім
розповісти свою історію. Слідкуйте, щоб підсумовування включало в себе
всі основні пункти розповіді.
Джерело: http://teacher.at.ua |