Особливості організації навчально-виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2009/2010 навчальному році МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Л И С Т 12.06.2009 N 1/9-396 Міністерству освіти і науки Автономної Республіки Крим Управлінню освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій Інституту післядипломної педагогічної освіти Загальноосвітнім навчальним закладам Міністерство освіти і науки України надсилає для практичного використання інструктивно-методичний лист "Особливості організації навчально-виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2009/2010 навчальному році". Просимо довести його до відома вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. Заступник Міністра П.Б.Полянський Додаток до листа МОН 12.06.2009 N 1/9-396
ОСОБЛИВОСТІ організації навчально-виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2009/2010 навчальному році
У початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від типу, підпорядкування і форми власності 2009/2010 навчальний рік розпочинається 1 вересня Днем знань. Тему першого уроку в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів учитель обирає самостійно. Форми і методи проведення першого уроку обираються з урахуванням можливостей навчального закладу та індивідуальних особливостей учнів класу. Структура 2009/2010 навчального року встановлюється загальноосвітнім навчальним закладом відповідно до рекомендацій Міністерства освіти і науки України (лист Міністерства освіти і науки України від 20.02.2009 р. N 1/9-120) . Навчальні заняття в початкових класах організовуються за семестровою системою. Перший семестр розпочинається 1 вересня, а закінчується 25 грудня. Другий семестр триває з 11 січня по 29 травня включно. Упродовж навчального року для учнів проводяться канікули: орієнтовно, осінні - з 26 по 31 жовтня, зимові - з 26 грудня по 9 січня, весняні - з 22 по 31 березня. Закінчується навчальний рік проведенням державної підсумкової атестації в 4 класах, навчальних екскурсій, річного оцінювання навчальних досягнень учнів усіх класів. З урахуванням кліматичних умов, місцевих особливостей, специфіки роботи загальноосвітнього навчального закладу за погодженням з відповідними місцевими органами управління освітою можуть змінюватись структура навчального року та графік учнівських канікул, зокрема, впровадження для учнів 1 класу додаткових весняних тижневих канікул, організації та проведення навчальних екскурсій. У 2009/2010 навчальному році залишаються чинними інструктивно-методичні рекомендації від 07.07.2008 р. №1/9-433 щодо розроблення робочих навчальних планів для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів та особливостей вивчення навчальних предметів інваріантної складової навчальних планів. Організація навчання в початкових класах здійснюється за навчальними програмами, розробленими відповідно до Державних стандартів початкової загальної освіти та затвердженими Міністерством освіти і науки України (наказ від 20.06.2006 р. № 469 згідно з рішенням колегії від 24 травня 2006 року). Оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4-х класів здійснюється відповідно до Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи (наказ МОН від 20.08.2008 р. № 755). Для ознайомлення з повним текстом перейдіть за адресою http://osvita.ua.
Джерело: http://osvita.ua |