Вихід Вхід Реєстрація

Меню сайту
Хмаринка тегів
Block title
Block content
Форма входу
Освітні сайти

Каталог статей

Головна » Статті » Вчительська вежа » Робота з обдарованими учнями

Алгоритм роботи педагогів з обдарованими дітьми

Методичні рекомендації з питань організації роботи з обдарованими дітьми

 

1. Попередні заходи щодо пошуку й відбору обдарованих учнів проводяться шкільним психологом, класними керівниками та педагогом-організатором:

 

• психолог проводить попереднє дослідження першокласників, знов прибулих учнів, куди входить спеціальне тестування, що дозволяє схарактеризувати особистість дитини, виявити її випереджальний інтелектуальний або фізичний розвиток, естетичне чуття, нестандартне творче  мислення;

• класні керівники збирають первинну інформацію про дітей із здібностями, рекомендують їх для  внесення в шкільний банк обдарованих дітей;

• педагог-організатор надає допомогу в соціальній адаптації обдарованих дітей, спостерігає за позакласною діяльністю цієї категорії  учнів, залучає їх до участі в різних загальношкільних заходах, до роботи в дитячій громадській організації.

 

2. На підставі отриманих відомостей створюється шкільний банк обдарованих дітей, до якого входять учні, що мають здатності й потенційні можливості в досягненні результатів.
 
3.  Діти зі шкільного банку рекомендуються до внесення в районний банк.

 

4.  Протягом року необхідно вести облік кількості обдарованих дітей, фіксувати можливі зміни в шкільному банку.

 

5.  Необхідно регулярно відслідковувати за допомогою класних керівників, психолога та  педагога-організатора результативність діяльності обдарованих учнів, поповнювати  банк даних, вносити зміни в індивідуальну картку, фіксувати участь дитини в усіх заходах.
 
6. Психолог здійснює постійний супровід дітей, занесених у шкільний банк даних (тестування, співбесіди, консультації, тренінги та ін.)

 

7. Пакет шкільних документів щодо роботи з обдарованими дітьми містить:

 

• наказ про роботу з обдарованими дітьми (відповідальним за роботу призначається заступник директора з НВР, психолог відповідає за психологічний супровід, педагог-організатор і класні керівники збирають і надають необхідну інформацію,  заповнюють індивідуальні картки  обдарованих дітей);

• індивідуальні картки обдарованих дітей;

• психологічні методики виявлення обдарованих дітей;

•  система роботи з обдарованими дітьми, що простежується  через річний план ЗНЗ, виховні плани класних керівників, план роботи психолога, педагога-організатора, план роботи дитячої громадської організації, плани предметних МО, функціонування консультпунктів, факультативів, гуртків, секцій та ін.;

• шкільний банк даних на обдарованих дітей за передбаченою формою.


З матеріалів сайту http://school8.dnepredu.com школи № 8 Дніпропетровської міської ради

Комунальний заклад освіти "Середня загальноосвітня 




Джерело: http://school8.dnepredu.com
Категорія: Робота з обдарованими учнями | Додав: Ann (07.09.2012)
Переглядів: 5314 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Вчимося вчитися
Українські Карпати
Лісостеп
Марк Твен
Мішані ліси (Полісся...
Азовське море
Чорне море
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сьогодні на сайті
Розумники і розумниці © 2024