Перевірка аудіативних умінь в 2 класі здійснюється в кінці кожного семестру. Перевіряються
вміння: сприймати на слух незнайомий текст і розуміти з одного
прослуховування, визначати елементи фактичного змісту (хто, що, де,
коли, як), запам'ятовувати послідовність подій. Учитель читає незнайомий учням текст, а потім пропонує тести, що складаються із 4 запитань з двома варіантами відповідей.
Матеріал для контрольного завдання: зв'язний текст художнього стилю відповідно до вимог програми.
Обсяг тексту —120-200 слів, тривалість звучання —1-2 хвилини.
Одиниця контролю: правильність виконання тестових завдань.
Оцінювання. За кожну правильну відповідь на запитання учень одержує 3
бали. Якість розуміння сприйнятого на слух тексту (уривка)
визначається за чотирма рівнями:
Рівні навчальних досягнень Бали Критерії оцінювання аудіативних умінь
Початковий 1-3 Учень правильно вибрав відповідь лише на 1 запитання.
Середній 4-6 Учень впорався з 2 запитаннями.
Достатній 7-9 Учень правильно вибрав відповідь на 3 запитання.
Високий 10-12 Учень правильно вибрав відповідь на всі тестові запитання.
II семестр
ГОРІХ
Він ріс у нашому дворі поміж каштанами й кленами. Чи його посадив хто, чи сам посіявся — ніхто не знав. Стояв високий, стрункий, з розлогими вітами, на яких серед пахучого листя зеленіли ще дрібні кульки горіхів. Раптом я побачив, як до горіха, злодійкувато оглядаючись, підійшов хлопець і здоровенною палицею заходився гамселити по гіллю. Він намагався збити недозрілі плоди. Дерево шелестіло, сипалося листя. Мені здавалося, що воно тихо стогне від болю й незахище¬ності. Хлопець був старший за мене, але я вже не думав про це. Швидко кинувся до нього й вихопив з його рук палицю. — Ти нащо дерево нівечиш? — закричав я. — Хіба не бачиш, що горіхи зелені? А скільки гілок пооббивав... — А ти хто такий?.. — витріщив очі бешкетник. — Воно що — твоє?.. — Моє! — розпалився я. І раптом додав примирливо: — Моє і твоє. Достигнуть — тоді й приходь, поласуємо горіхами. Незнайомець глипнув на мене, постояв трохи, певно, вирішував, що йому робити далі, потім махнув рукою: — А-а-а... Нехай росте. Бувай! І пішов своєю дорогою. А мені стало радісно, гарно. Я підійшов до горіха й тихенько йому сказав: "Рости, горішку. Рости й не бійся. Я тепер тебе завжди захищатиму". Володимир Заблоцький В-1 1. Де ріс горіх? а) У саду. б) У дворі. 2. Продовжити речення "Бешкетник від хлопчика- оповідача був...". а) молодшим; б) старшим. 3. Продовжити речення "Бешкетник після розмови з хлопчиком...". а) продовжив нівечити дерево; б) перестав нівечити дерево. 4.Що пообіцяв хлопчик горіхові? а) Підливати його. б) Завжди захищати.
В-2 1. Продовжити речення "Горіх ріс поміж..". а) каштанами й кленами; б) березами й липами. 2. Що робив бешкетник? а) Збирав горіхи. б) Збивав зелені горіхи. 3. Що вчинив хлопчик-оповідач? а) Зупинив бешкетника. б) Допоміг збивати зелені горіхи. 4. Що відчував хлопчик-оповідач після прощання з бешкетником? а) Радість. б) Смуток.